Imatran Perussuomalaiset uudisti johtoaan syyskokouksessa

Imatran Seudun Perussuomalaiset ry kokousti torstaina 10.10 kaupungintalolla sääntömääräisen syyskokouksensa, jonka lopputuloksena yhdistykselle valittiin uusi puheenjohtaja, sekä hallituksen kokoonpano vaihtui hieman.

Puolueen kahtiajaosta lähtien istunut puheenjohtaja Joni Salmi siirtää nuijan tammikuussa eteenpäin Aulis Vähämäelle. Aulis liittyi puolueeseen heti johdon ”siistiydyttyä” 2017 lopussa, ja on siitä alkaen ollut aktiivinen tekijä sekä verkostojen luoja niin paikallis- kuin maakuntatasollakin. Siviilissä hän on liikenneopettaja sekä maailmaa nähnyt entinen yhdistelmäajoneuvon kuljettaja.

”Äärimmäisen hyvälle ja mukavalla miehelle on ilo jättää osasto johdettavaksi, olen viimeisen kahden vuoden ajan ollut hyvin vaikuttunut hänen ihmistaidoistaan sekä panoksestaan puolueemme eteen. Itse jatkan hallituksessa rivijäsenenä, ja odotan innolla tulevaa vuotta itseni kohdalta keventyneine vastuineen.” kertoo Joni Salmi.

”Jonin kovan ja pyyteettömän työn jälkeen on ilo lähteä kehittämään yhdistyksen linjaa ja aatetta sekä haastaa tulevat koitokset.” kommentoi Aulis Vähämäki.

Joni Salmen lisäksi ensivuoden hallituksessa jatkavat Seppo Heikinheimo sekä Timo Härkönen. Uusina niminä mukana on Sakari Sorsa sekä Antti Pajari.

Imatran Seudun Perussuomalaiset ry:n puolesta,

Joni Salmi